Zaufanie do nowych technologii – czy innowacje są w odwrocie??
31/10/2022
Branża technologiczna, od lat będąca liderem w zakresie zaufania, w tym roku doczekała się specjalnej edycji Trust in Tech. Na bazie odpowiedzi ponad 15 000 osób z kilkunastu krajów, daje możliwość wyjątkowego spojrzenia na to, jak postrzegamy innowacje.
Zarządzanie kryzysem w nowym ujęciu – raport Edelman Connected Crisis
13/10/2022
W czasach wielkiego chaosu i ciągłych zmian, piętrzące się kryzysy wydają się być jedynym stałym elementem rzeczywistości. Wydawać by się mogło, że po trzech latach nieustających zawirowań o zarządzaniu kryzysowym wiemy już wszystko i potrafimy adaptować się do zmian. Tymczasem obecne uwarunkowania wymagają nie tyle utrzymania skutecznej strategii działań kryzysowych, co nowego opracowania całej kultury dostosowywania się do otoczenia.
Rola pracodawcy w dobie kryzysu
28/09/2022
Well-being i troska o dobrostan psychiczny to hasła, które coraz częściej powtarzane są w kontekście tworzenia przyjaznych i nowoczesnych miejsc pracy. Opieka medyczna i karta sportowa to dziś za mało. W obliczu globalnych wyzwań, pracodawca ma edukować oraz budować poczucie bezpieczeństwa.
Miasto, dzielnica, ulica: Hiperlokalność w komunikacji
18/08/2022
Rozwój technologii, digitalizacja mediów i przejęcie przez social media roli pierwszego źródła wiadomości dla większości z nas sprawiło, że oczekujemy coraz to bardziej spersonalizowanych treści. Widać to także w komunikacji – obecnie coraz częściej schodzimy z nią już nie do poziomu miast, ale dzielnic, a nawet poszczególnych ulic. Czy jednak taka hiperlokalna komunikacja jest możliwa i opłacalna?
22/06/2022
Pokoleniem, które w ogromnym stopniu oddziałuje na kulturę, ale także mocno wpływa na postawy innych pokoleń – na to, co kupujemy, jak żyjemy i w co wierzymy, jest generacja Z, która właśnie teraz walczy o swoją przyszłość.
Jak bronić się przed dezinformacją?
08/03/2022
Wraz z początkiem wojny w Ukrainie w internecie wybuchła wojna informacyjna. W mediach społecznościowych pojawiło się wiele fałszywych kont rozpowszechniających nieprawdziwe informacje, narracje propagandy rosyjskiej czy fotomontaże.