strona główna » Aktualności » Złota i srebrna statuetka w konkursie Złotych Spinaczy dla naszego projektu „ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy”!

Złota i srebrna statuetka w konkursie Złotych Spinaczy dla naszego projektu „ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy”!

05.02.2021 r.

W tegorocznej edycji konkursu Złotych Spinaczy, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, otrzymaliśmy dwie nagrody za projekt „ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy”, który realizowaliśmy dla Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług. Statuetkę Srebrnego Spinacza dostaliśmy w nowej kategorii – PR pro bono, a najwyższym wyróżnieniem, czyli Złotym Spinaczem, zostaliśmy uhonorowani w kategorii Moda i styl życia. Projekt rozpoczęliśmy w marcu 2020 roku, czyli wtedy kiedy zaczęła...

 

W tegorocznej edycji konkursu Złotych Spinaczy, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, otrzymaliśmy dwie nagrody za projekt „ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy”, który realizowaliśmy dla Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług.

Statuetkę Srebrnego Spinacza dostaliśmy w nowej kategorii – PR pro bono, a najwyższym wyróżnieniem, czyli Złotym Spinaczem, zostaliśmy uhonorowani w kategorii Moda i styl życia.

Projekt rozpoczęliśmy w marcu 2020 roku, czyli wtedy kiedy zaczęła się pandemia i po raz pierwszy wprowadzono w Polsce lockdown. Scenariusz tych wydarzeń napisało życie…

W obliczu lockdownu firmy handlowe i usługowe, a szczególnie sektor fashion, znalazły się na szczycie listy najdotkliwiej dotkniętych przez skutki pandemii i zostały całkowicie – de facto z dnia na dzień – pozbawione przychodów.

W konsekwencji stanęły przed groźbą upadłości oraz utratą pracy i środków do życia przez setki tysięcy pracowników. Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) w ciągu kilkunastu dni skupił 220 polskich firm. Kluczowe było wskazanie decydentom, że konieczne są rozwiązania ustawowe, by ekosystem handlowo-usługowy nie załamał się.

Nasza kampania pozwoliła dotrzeć do szerokiego grona interesariuszy. Podstawowym sukcesem było uzyskanie konkretnych zapisów w Tarczy Antykryzysowej 1.0 oraz przygotowanie podłoża dla wypracowywania porozumienia w sporze z centrami. Setki renegocjowanych umów oraz nowe zapisy między stronami to cichy sukces działań i aktywności członków Związku. W krótkim czasie udało się zbudować nową „markę” w świadomości publicznej. Związek stał się realnym, silnym głosem w dyskursie o przyszłości i bezpieczeństwie sektora handlu i usług. Równocześnie jako wiarygodna i profesjonalna organizacja zrzeszająca ponad 220 podmiotów zyskał dużą rozpoznawalność wśród dziennikarzy i liderów opinii.

Więcej o projekcie dowiecie się z naszej prezentacji: ZPPHiU vs COVID19 w kampanii #RatujmyPolskieMiejscaPracy

ZPPHiU vs COVID19 w kampanii #RatujmyPolskieMiejscaPracy