Większość osób uważa TikToka za chwilową modę albo medium, które jest wyłącznie dla pokolenia Z. Zatrzymajmy się tutaj na chwilę. Czy Instagram i Facebook początkowo również nie były uważane za aplikacje, które zaraz odejdą w niepamięć? Czy na początku istnienia tych platform ich głównymi użytkownikami nie byli młodsi użytkownicy? Jeżeli myślicie, że TikTok jest tylko dla pokolenia Z, to poniższa prezentacja może zmienić Wasze zdanie na ten temat i przekonać Was, że warto utworzyć konto na tej platformie, bądź rozpocząć współpracę z TikTokerami.
Obecnie na TikToku nadal przeważa młodsza grupa użytkowników, ale z czasem zapewne to się zmieni, a przynajmniej przedstawiciele TikToka otwarcie mówią, że do tego dążą. Podobnie było w przypadku Instagrama czy Facebooka. Dlatego, jeżeli Twoja grupa docelowa jest młodsza (w wieku 16-30 lat) i chcesz poszerzyć świadomość swojej firmy lub marki, wśród młodszych odbiorców, jest to platforma dla Ciebie.
Pandemia spowodowała, że potrzebujemy szybkiego przekazu, gdyż nie skupiamy na dłużej uwagi. Z raportu Wozly z 2020 r. wynika m.in., że: 86% osób chciało zobaczyć od marek więcej produkcji wideo w 2020 roku.
Jeżeli Twoja firma chce się pokazać z zabawnej strony, bądź przekazać jakieś ciekawe treści, które zainteresują odbiorców TikToka, to śmiało zacznij nagrywanie. Co ciekawe, żeby zacząć wcale nie potrzebujesz na to budżetu. Wystarczy, że weźmiesz telefon, nagrasz filmik, a wszystkie potrzebne narzędzia do obróbki filmików są już w aplikacji.
Więcej informacji o tym, jak rozpocząć swoją przygodę z TikTokiem znajdziesz w prezentacji poniżej.