strona główna » Aktualności » Poradnik: Komunikacja z klientami w czasie odmrożenia i po COVID-19

Poradnik: Komunikacja z klientami w czasie odmrożenia i po COVID-19

21.05.2020 r.

Pomimo stopniowego powrotu do firm i prób przywracania normalności, możemy być pewni, że nic nie będzie wyglądało tak samo jak w dniu przed opuszczeniem biura. Kontakty z klientami również będą wyglądały inaczej. Jak?

 

To wszystko zależy od nas i naszego otwarcia się na nowe możliwości i metody komunikacji i dotarcia do klientów. Całkiem prawdopodobne jest, że jeszcze przez długi czas klienci z dużą ostrożnością będą podchodzić do spotkań stacjonarnych. Po pierwsze, ze względów bezpieczeństwa. Po drugie, czas pracy zdalnej pokazał, że wirtualne spotkania też są efektywne i jeszcze pozwalają zaoszczędzić czas.

Jak zatem przenieść kontakty z klientami do wirtualnego świata, jak pozyskiwać nowych klientów, wreszcie, czy da się nawiązać relacje z klientem przez Internet?

Przedstawiamy kilka praktycznych wskazówek w poradniku.

Poradnik: Komunikacja z klientami w czasie odmrożenia i po COVID-19