strona główna » Aktualności » Poradnik: Jak efektywnie komunikować się zdalnie?

Poradnik: Jak efektywnie komunikować się zdalnie?

16.04.2020 r.

Rozprzestrzeniająca się pandemia Covid-19 zmusiła wiele firm do przestawienia się na przymusową pracę zdalną, a pracowników do zaaranżowania sobie biura w domu.

 

Większość pracowników ma już za sobą pierwsze kroki w pracy zdalnej, zaczynamy się z nią oswajać, może nawet do niej przyzwyczajać. W specjalnym poradniku omawiamy 5 najważniejszych zagadnień, o co warto zadbać w naszej ocenie?

  • Bezpieczeństwo połączeń.
  • Różnice pomiędzy callem, a wideo spotkaniem?
  • Udzielenie wywiadu online, status z zespołem, spotkanie z klientem.
  • Jak zorganizować duże spotkanie online lub konferencję prasową?
  • Integracja i podtrzymywanie relacji online.

Poradnik: Jak efektywnie komunikować się zdalnie?