strona główna » Aktualności » Lighthouse rozpoczyna współpracę z PKP Intercity

Lighthouse rozpoczyna współpracę z PKP Intercity

13.01.2025 r.

Od stycznia 2025 roku spółka Lighthouse zajmuje się wsparciem w obszarze public relations przewoźnika kolejowego – PKP Intercity. Agencja będzie uczestniczyć w prowadzeniu komunikacji zewnętrznej oraz kryzysowej spółki.

 

Dwuletnia umowa pomiędzy PKP Intercity a Lighthouse jest następstwem ogłoszonego przez przewoźnika pod koniec 2024 roku przetargu na usługę public relations. Jej zakres obejmuje m.in. raporty i analizy publikacji medialnych, wsparcie obsługi biura prasowego oraz doradztwo w sytuacjach kryzysowych. Za współpracę z PKP Intercity po stronie Lighthouse odpowiadać będzie zespół, w którego skład wchodzą: Michał Kwietniewski, Aleksandra Konecka-Olszewska oraz Malwina Szymczak.

Polski przewoźnik to kolejny podmiot w portfolio Klientów agencji, w którym znajdują się firmy z branż energetycznej, technologicznej, przemysłowej, odzieżowej czy spożywczej. Lighthouse, obecny na rynku od lat, specjalizuje się w doradztwie strategicznym oraz komunikacji tematów trudnych.   

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, łączy mniejsze ośrodki z aglomeracjami, a także umożliwia wygodne podróżowanie po Europie. Przewoźnik dąży do tego, by oferować pasażerom wysoki oraz powtarzalny standard podróży i intensywnie rozwija ofertę dla pasażerów, by kolej stała się środkiem transportu pierwszego wyboru.

Zdjęcie: materiały prasowe PKP Intercity