Jak przygotować się na kryzys w mediach społecznościowych i co zrobić, by go uniknąć?
Kiedy na co dzień prowadzimy komunikację na Facebooku, Instagramie, Twitterze czy Tik Toku, wrzucając wesołe posty informujące o nowej kampanii,…
Kiedy na co dzień prowadzimy komunikację na Facebooku, Instagramie, Twitterze czy Tik Toku, wrzucając wesołe posty informujące o nowej kampanii,…
Wyróżnienia: Kategoria - PR Korporacyjny Złoty Spinacz: Transformacja dekady: Tesco zmienia się w Netto Srebrny Spinacz: Brześć Kujawski w Centrum…
Czym jest ESG? Dlaczego staje się kluczowym fundamentem nowoczesnych organizacji? Czy to chwilowy trend, czy zjawisko, które pozostanie z nami…
Edelman, największa na świecie sieciowa agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej i public relations, od ponad 20 lat bada zaufanie…
Firma Edelman, największa na świecie sieciowa agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej i public relations, przygotowała raport, w którym przyjrzała…
Zgodnie z ankietą przeprowadzoną na zlecenie Rzeczpospolitej we wrześniu br., blisko 85 proc. respondentów w Polsce obawia się wzrostu cen…
Czym jest komunikacja hiperlokalna? W dużym uproszczeniu to sposób na dotarcie do odbiorców wywodzących się z danej społeczności połączonych na…
W dzisiejszym świecie ludzie oczekują, by podejmowano działania, które przyczynią się do postępu w rozwiązywaniu najbardziej palących problemów naszych czasów…
Takie treści zwykle mają za cel wywołać negatywne, a nawet skrajnie negatywne emocje u odbiorców, a przede wszystkim prowadzić do…