Czy wiesz, że:
Zobacz, jak polscy PR-owcy wykorzystują AI w swojej pracy i jakie narzędzia najlepiej sprawdzają się w codziennej praktyce komunikacyjnej.
„Branża public relations znalazła się w centrum technologicznej rewolucji. Pytanie nie brzmi więc „czy”, ale „jak” efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję w działaniach komunikacyjnych. Kluczem jest znalezienie odpowiedniej formuły na to, jak mądrze integrować te narzędzia z dotychczasową praktyką komunikacyjną.” – podkreśla Jarosław Bańda, wiceprezes Lighthouse we wstępie do raportu.
Zobacz, jak inni PR-owcy korzystają z narzędzi AI, jak oceniają perspektywy rozwoju tej technologii i jaki jest potencjał poszczególnych rozwiązań.
POBIERZ BEZPŁATNY RAPORT
Wypełnij krótki formularz, aby otrzymać pełną wersję raportu "AI w PR 2025"
O badaniu:
Raport został opracowany na podstawie wyników ankiety online, przeprowadzonej wśród 37 specjalistów PR w okresie grudzień 2024 – luty 2025.