W ostatnich czasie oczekiwania wobec stylu życia i kariery zawodowej zmieniły się diametralnie. Chcemy się rozwijać i osiągać sukcesy w pracy, szanując jednocześnie swoją prywatność, czas wolny, i co więcej — nasze przekonania. Pandemia COVID-19 jeszcze bardziej pogłębiła ten proces.Ten nowy układ sił definiuje dziś nie tylko katalog czynników, które firmy powinny wziąć udział przy prowadzeniu procesów rekrutacyjnych czy kampaniach employer brandingowych. To również ważna lekcja dla specjalistów komunikacji wewnętrznej.Na co powinny dziś zwrócić uwagę firmy? Czego oczekują osoby wchodzące na rynekpracy? Jaką rolę pełnią bezpośredni przełożeni?
Firma Edelman, największa na świecie sieciowa agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej i public relations, przygotowała specjalny raport Edelman Trust Barometer „The belief-driven employee” poświęcony więziom pomiędzy pracodawcą a pracownikiem.
Kluczowe wnioski z raportu
Jak to wszystko przekłada się na komunikację z potencjalnymi i obecnymi pracownikami? Więcej dowiesz się z naszego materiału.