Raport przygotowany przez Lighthouse zbiera w jednym miejscu wiedzę i opinie ekspertów na temat AI, prognozy na przyszłość, jak i najgłośniejsze i najważniejsze przykłady wykorzystania sztucznej inteligencji w komunikacji. W publikacji znajdziemy nie tylko odpowiedź na podstawowe pytania o to, czym właściwie jest sztuczna inteligencja, ale przeczytamy też o regulacjach prawnych dotyczących jej wykorzystania, o jej wpływie na rynek pracy czy potrzebie i sposobach edukacji konsumentów.
– W Lighthouse bacznie przyglądamy się trendom, zwłaszcza tym które wpływają na komunikację marek, a finalnie na konsumentów, którzy jako klienci wchodzą z tymi markami w naturalne interakcje. Wykorzystanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji to w ostatnich tygodniach niezwykle gorący temat. Obserwujemy swego rodzaju wyścig. Globalne koncerny i mniejsze firmy wykorzystują AI do optymalizacji swoich procesów komunikacyjnych, ale co ciekawsze do coraz bardziej kreatywnych akcji i kampanii. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się temu trendowi i zastanowić się, czy zostanie z nami na dłużej. Testowaliśmy dostępne rozwiązania, zadaliśmy niezliczone ilości pytań modelowi ChatGPT, tworzyliśmy zdjęcia i grafiki za pomocą Midjourney – komentuje Katarzyna Matolicz, PR Manager działu Consumer, Lighthouse.
Szczegóły znajdziecie w naszym RAPORCIE.
SZTUCZNA INTELIGENCJA W KOMUNIKACJI. Chwilowe zauroczenie czy szansa na dłuższy związek?