O czym warto pamiętać, zabierając się do planowania komunikacji?
Bezpieczeństwo, zdrowie i praca
To tematy, o których jeszcze przez długi czas będziemy rozmawiać i które wciąż są dla większości z nas najważniejsze. W pierwszej kolejności, pracownicy powracający np. do biura chcą mieć pewność, że są bezpieczni, a ich zdrowiu nie zagraża niebezpieczeństwo.
Społeczna wrażliwość biznesu
Koronawirus zmienił społeczne oczekiwania, co do roli biznesu i jego zaangażowania na rzecz dobra publicznego. Dziś wymagamy od firm więcej. W ramach pracy nad odmrażaniem komunikacji czeka Cię więc analiza strategii CSR Twojej firmy i ocena jej adekwatności do warunków po pandemii.
Jasny plan na przyszłość
Czas niepewności nie zdejmie z Ciebie i Twojej firmy presji ze strony interesariuszy na komunikowanie tego, co dalej.
Społeczny dystans jako nowa norma
Eksperci są zgodni, że dopóki nie pojawi się szczepionka, cień COVID-19 będzie nam cały czas towarzyszył. Zdalne narzędzia pracy i komunikacji pozostaną z nami na dłużej.
Forma komunikacji: prościej i bez niedomówień
W sytuacji, gdy Twoi współpracownicy, klienci i dziennikarze codziennie zalewani są informacjami na temat koronawirusa i planów wychodzenia z epidemii, prostota i czytelność komunikacji firmowej mają olbrzymie znaczenie.
Przygotowanie lub rewizja planu komunikacji na czas po epidemii wymaga czasu, dlatego w poradniku znajdziecie krótką checklistę z rekomendacjami, jak – krok po kroku – zabrać się do tego zadania.