Podaj Dalej odc. 21 - Tylko autentyczne marki odniosą sukces po pandemii

Podaj Dalej odc. 21 – Tylko autentyczne marki odniosą sukces po pandemii

21/08/2020 | Konrad Domański

Dlaczego tylko marki autentyczne i szczere odniosą sukces w dobie nowej wrażliwości konsumenckiej po pandemii? Dlaczego to właśnie biznes ma być strażnikiem bezpieczeństwa i pierwszą ręką niosącą pomoc? Jaka jest rola ekspertów w budowaniu prostych komunikatów w trudnych sprawach? O tym w 21 odcinku podcastu Podaj Dalej.

Dlaczego tylko marki autentyczne i szczere odniosą sukces w dobie nowej wrażliwości konsumenckiej po pandemii? Dlaczego to właśnie biznes ma być strażnikiem bezpieczeństwa i pierwszą ręką niosącą pomoc? Jaka jest rola ekspertów w budowaniu prostych komunikatów w trudnych sprawach? O konsumenckim oczekiwaniu nowego podejścia oraz o projektach edukacyjnych wynikających z DNA marek i ich bieżącym umocowaniu w rzeczywistości rozmawiają kolejni goście Konrada Domańskiego: Karolina Kuźnicka – Unilever, Brand Manager Domestos, Dr hab. n. med. Tomasz Dzieciątkowski – mikrobiolog, wirusolog, dr hab. nauk medycznych, adiunkt Katedry i Zakładu Mikrobiologii Lekarskiej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Agnieszka Krysztofowicz, Senior Project Manager Lighthouse.

Posłuchaj dwudziestego pierwszego odcinka podcastu „Podaj Dalej”

Podaj Dalej odc. 3 – „Robię w zdrowiu” – z perspektywy dziennikarza i "pijarowca"

Podaj Dalej odc. 3 – „Robię w zdrowiu” – z perspektywy dziennikarza i pijarowca

Podaj Dalej odc. 19 - Nawyki żywieniowe Polaków 1