Dołącz do Lighthouse

Zespół Lighthouse

Zespół Lighthouse tworzą eksperci w obszarach takich jak: komunikacja korporacyjna, działania PR, komunikacja digital oraz w mediach społecznościowych, a także zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych. Zapraszamy do współpracy!

aktualne oferty pracy

Brak aktualnych ofert

Obecnie nie prowadzimy rekrutacji do naszego zespołu. Jeśli jednak uważasz, że do nas pasujesz, prześlij nam swoje CV na adres biuro@lhse.pl, przeczytamy je z przyjemnością.

eksperci

Przemysław Mitraszewski,

Managing Partner

Współzałożyciel Lighthouse. Ekspert w dziedzinie zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej. Z powodzeniem zrealizował ponad 350 projektów kryzysowych związanych z oszustwami finansowymi, wypadkami pracowników, oskarżeniami o mobbing, molestowaniem seksualnym, szantażami wobec firmy. Autor licznych publikacji na temat zarządzania sytuacją kryzysową oraz „Crisis Management Approach Process” – metodologii przygotowania do zarządzania kryzysowego. Doradzał m.in. BRE Bank, BMW, BZWBK, Orange, PKN ORLEN, PZU, T-Mobile.

Członek Rady Związku Firm Public Relations, juror w konkursie Złote Spinacze. Wykłada zarządzanie kryzysowe na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Politechnice Gdańskiej. Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej.

Jarosław Bańda,

Managing Director

Ekspert w zakresie komunikacji korporacyjnej. Specjalizuje się w strategicznym planowaniu komunikacji. Posiada doświadczenie wynikające z pracy w konsultingu komunikacyjnym, jak i po stronie klienta. W Lighthouse doradza głównie klientom z sektora energetycznego oraz finansowego. Przed dołączeniem do Lighthouse był Zastępcą Dyrektora Zarządzającego w agencji Edelman Polska, gdzie pracował m.in. dla PKO BP, Allianz Bank, Coca-Cola, 3M, Shell, Vattenfall, Pfizer, AstraZeneca, Eli Lilly, czy Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej.

Wcześniej był szefem Działu PR w Biurze Handlowym Polpharma SA. Przez ponad 2 lata kierował komunikacją zewnętrzną Banku Pekao S.A., gdzie odpowiadał m.in. za CSR, sponsoring, relacje instytucjonalne i corporate identity.

Magdalena Zwolińska,

Partner

Specjalizuje się w projektach związanych z zarządzaniem kryzysem i zagrożeniami dla reputacji. Doradzała w kryzysach takich jak m.in. strajki, redukcje zatrudnienia, awarie, wycofanie produktu z rynku, mobbing, spory sądowe, wypadki w miejscu pracy, protesty społeczne. Poza obsługą istniejących kryzysów, opracowuje dla klientów narzędzia do monitorowania zagrożeń reputacyjnych i kryzysowej prewencji. W 2013 r. realizowany przez jej zespół projekt dla sieci klinik okulistycznych Lexum został nagrodzony Złotym Spinaczem w kategorii Komunikacja Antykryzysowa / Kryzysowa.

Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, ze specjalizacją marketing medialny i public relations. Z Lighthouse związana od początku istnienia firmy, wcześniej pracowała m.in. w Spin Communications. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży PR.

Iza Wejcht,

Head of Consumer&Health

Odpowiada za współpracę z klientami sektora konsumenckiego i ochrony zdrowia. Specjalizuje się w budowaniu zintegrowanych strategii komunikacyjnych. Jest autorką kampanii wspierających marki korporacyjne i produktowe, programów edukacyjnych i społecznych.

Realizowała projekty m.in. dla firm z branży farmaceutycznej, FMCG. motoryzacyjnej, handlowej, finansowej, a także dla stowarzyszeń branżowych, organizacji pozarządowych oraz instytucji publicznych. Do jej klientów należeli m.in. GSK, Johnson & Johnson, Merck, Novartis, Roche, Coca-Cola, Lidl, Grupa Żywiec, KRUK S.A., BGŻ, Bank Citi Handlowy, Beko, Ceramika Paradyż, ING Życie, Philips, NIVEA, Unilever, Procter&Gamble, OSRAM, Gefco, TVN, Wizz Air, Mattel, Asus, Toshiba, HP Inc.

Wcześniej pracowała m.in. jako CSR&PR Manager w Carlsberg Polska oraz Account Director w międzynarodowych agencjach PR: Edelman i FleishmanHillard.  Absolwentka Wydziału Polonistyki UW oraz Podyplomowych Studiów PR, Zarządzania i Marketingu SGH. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe. Prowadzi także warsztaty dla studentów z dziedziny komunikacji i CSR.

 

Jakub Chajdak,

Head of Technology

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej i brand PR. W Lighthouse odpowiedzialny za działania prowadzone dla klientów z branży technologicznej, między innymi: T-Mobile Polska, HP, Wacom, UPC Polska, Vectra, Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Realizował także projekty dla spółek sektora energetycznego i paliwowego: PKN ORLEN, Fortum, Innogy, PKP Energetyka oraz działania z obszaru komunikacji kryzysowej.

Wcześniej doświadczenie zdobywał w Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARA oraz On Board PR, prowadząc działania z zakresu healthcare, FMCG oraz brand PR i public affairs, między innymi dla Disney Channel, marki Żywiec, Adamedu, koncernów Unilevear i Rockwool, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.