Zespół

Piotr Płocharski | Managing Director

Piotr Płocharski

Managing Director

Ekspert w dziedzinie komunikacji biznesowej z 25-letnim doświadczeniem. Były dyrektor zarządzający agencji SPIN Communication. Wcześniej związany z branżą reklamową (Young & Rubicam) oraz mediową (Multichoice Filmnet, Bertelsmann). Studiował na Wydziale Ekonomii oraz Dziennikarstwa UW.

Ekspert w dziedzinie zarządzania zmianą w organizacjach oraz komunikacji kryzysowej. Swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem w dziedzinie zarządzania reputacją służył największym polskim i zagranicznym firmom, między innymi Telekomunikacji Polskiej, Provident Polska, BRE Bank, Philip Morris.

Przemysław Mitraszewski | Managing Partner

Przemysław Mitraszewski

Managing Partner

Współzałożyciel Lighthouse Consultants. Ekspert w dziedzinie zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej. Z powodzeniem zrealizował ponad 350 projektów kryzysowych związanych z oszustwami finansowymi, wypadkami pracowników, oskarżeniami o mobbing, molestowaniem seksualnym, szantażami wobec firmy.

Autor licznych publikacji na temat zarządzania sytuacją kryzysową oraz „Crisis Management Approach Process” – metodologii przygotowania do zarządzania kryzysowego. Doradzał m. in. BRE Bank, BMW, BZWBK, Orange, PKN ORLEN, PZU, T-Mobile.

Członek Rady Związku Firm Public Relations, juror w konkursie Złote Spinacze. Wykłada zarządzanie kryzysowe na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Politechnice Gdańskiej. Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej.

Jarosław Bańda | Partner

Jarosław Bańda

Partner

Ekspert w zakresie komunikacji korporacyjnej. Specjalizuje się w strategicznym planowaniu komunikacji. Posiada doświadczenie wynikające z pracy w konsultingu komunikacyjnym, jak i po stronie klienta. W Lighthouse Consultants doradza głównie klientom z sektora energetycznego oraz finansowego.

Przed dołączeniem do zespołu Lighthouse Consultants był Zastępcą Dyrektora Zarządzającego w agencji Edelman Polska, gdzie pracował min. dla PKO BP, Allianz Bank, Coca-Cola, 3M, Shell, Vattenfall, Pfizer, AstraZeneca, Eli Lilly, czy Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej.

Wcześniej był szefem Działu PR w Biurze Handlowym Polpharma SA. Przez ponad 2 lata kierował komunikacją zewnętrzną Banku Pekao S.A., gdzie odpowiadał min. za CSR, sponsoring, relacje instytucjonalne i corporate identity.

Doświadczenie konsultanta PR zdobył w agencji BCA S.A., doradzając jako Senior Associate m.in. GSK, Boehringer Ingelheim, Vattenfall, Walt Disney Company i ITI Cinema. Pierwsze doświadczenia w dziedzinie public relations zdobywał w PGNiG SA.

Magda Zwolińska | Partner

Magda Zwolińska

Partner

Specjalizuje się w projektach związanych z zarządzaniem kryzysem i zagrożeniami dla reputacji. Doradzała w kryzysach takich jak m.in. strajki, redukcje zatrudnienia, awarie, wycofanie produktu z rynku, mobbing, spory sądowe, wypadki w miejscu pracy, protesty społeczne. Poza obsługą istniejących kryzysów, opracowuje dla klientów narzędzia do monitorowania zagrożeń reputacyjnych i kryzysowej prewencji. Prowadzi także warsztaty i symulacje z zakresu zarządzania komunikacją kryzysową.

Pracowała m.in. dla firm z branż energetycznej, farmaceutycznej, handlowej, finansowej i ubezpieczeniowej, deweloperskiej, FMCG. W 2013 r. realizowany przez jej zespół projekt dla sieci klinik okulistycznych Lexum został nagrodzony Złotym Spinaczem w kategorii Komunikacja Antykryzysowa / Kryzysowa.

Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, ze specjalizacją marketing medialny i public relations. Z LHC związana od początku istnienia firmy, wcześniej pracowała m.in. w Spin Communications. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży PR.