FMCG i handel detaliczny

Dr Oetker

Współpracujemy z Dr Oetker od 2005 r. wspierając firmę w komunikacji produktowej, korporacyjnej oraz kwestiach związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Doradzaliśmy Dr Oetker m.in. przy wyborze i organizacji współpracy z kluczowym partnerem społecznym firmy, jakim jest stowarzyszenie „SOS Wioski Dziecięce”.

LPP

Realizowany dla LPP projekt polegał na przygotowaniu i wdrożeniu strategii komunikacji oraz doradztwie strategicznym w kluczowych obszarach, dotyczących m.in. tożsamości korporacyjnej. Opracowaliśmy również politykę społecznej odpowiedzialności biznesu oraz wypracowaliśmy narzędzia komunikacji korporacyjnej. Wspieramy LPP również w bieżących działaniach komunikacyjnych.

MerService

Opracowaliśmy strategię wizerunkową firmy MerService, świadczącej kompleksowe usługi wspracia sprzedaży i procesów wokół-sprzedażowych. Nasi konsultanci przygotowali pakiet materiałów komunikacyjnych oraz koordynowali proces tworzenia identyfikacji wizualnej firmy.

Storck

Współpraca polega na bieżącym monitoringu zagrożeń reputacyjnych, przede wszystkim w obszarze social media, dla wszystkich marek Storck.