Finanse

Amundi

Byliśmy odpowiedzialni za launch marki Amundi – największej w Europie i jednej z dziesięciu największych na świecie francuskich firm zarządzających aktywami. Naszym zadaniem było zbudowanie rozpoznawalności firmy oraz umocnienie jej pozytywnego wizerunku na polskim rynku. Odpowiadaliśmy również za bieżące doradztwo strategiczne i komunikacyjne.

BZ WBK

Wspieraliśmy działania realizowane przez Departament Bankowości Korporacyjnej BZ WBK. Przeprowadziliśmy kompleksową analizę wizerunkową tego obszaru działalności firmy, zrealizowaliśmy warsztat medialny. Nasi konsultanci byli również odpowiedzialni za pozycjonowanie ekspertów oraz bieżące relacje z mediami.

Crédit Agricole

Nasz działania dla Crédit Agricole obejmowały m.in. wsparcie Departamentu Bankowości Korporacyjnej w działaniach media relations, pozycjonowaniu ekspertów oraz organizacji wydarzeń specjalnych. Świadczyliśmy także usługi doradztwa strategicznego oraz komunikacji zmiany w obszarze produktów ubezpieczeniowych banku

Getin Bank

Współpraca z Getin Bankiem rozpoczęła się od strategicznego wsparcia w komunikacji zmiany wizerunkowej, zainicjowanej w 2013 roku w ramach nowej strategii biznesowej Getin UP. Obecnie zapewniamy bankowi bieżącą obsługę public relations, w tym odpowiadamy za relacje z mediami, projekty komunikacji marketingowej oraz strategiczne doradztwo komunikacyjne.

Gothaer

Opracowaliśmy strategię komunikacji procesu rebrandingu marki PTU na Gothaer, obejmującą zarówno komunikację wewnętrzną, jak i wsparcie w obszarze media relations. Odpowiadaliśmy za bieżące doradztwo, opracowanie strategicznych dokumentów komunikacyjnych oraz wsparcie w relacjach z mediami nowej marki.

PIU

Wspieraliśmy PIU w działaniach public relations związanych z tematyką dodatkowych dobrowolnych ubezpieczeń zdrowotnych (DUZ). Działania były skoncentrowane na komunikowaniu stanowiska Izby oraz edukacji i budowaniu społecznego poparcia wokół idei DUZ.

PKO Bank Polski

Projekty, które realizowaliśmy dla PKO Banku Polskiego obejmowały m.in. działania media relations w obszarze komunikacji korporacyjnej i produktowej, wsparcie w komunikacji wewnętrznej oraz issue management.

Provident

Provident zwrócił się do nas z prośbą o doradztwo strategiczne w obszarze zarządzania reputacją i zmiany wizerunkowej. Wspieraliśmy również firmę w realizacji projektów z zakresu komunikacji i prewencji kryzysowej. Zapewnialiśmy także bieżącą obsługę media relations.

Prudential

Odpowiadaliśmy za wsparcie medialne projektu „Czas na Przyszłość”, w tym opracowanie koncepcji działań media relations, projekt i koordynację badań opinii publicznej, współpracę z celebrytami i ekspertami oraz prowadzenie biura prasowego projektu.

PZU

Kompleksowa obsługa PR marki PZU obejmowała przede wszystkim działania z zakresu media relations, zarówno w obszarze komunikacji korporacyjnej, jak i produktowej. Doradzaliśmy także przy projektach sponsoringowych i CSR, jak np. kampania 360 stopni „PZU Życie na 100%”, a także w komunikacji wewnętrznej i kryzysowej marki. Przeprowadziliśmy także projekt z zakresu wsparcia sprzedaży – przygotowując przedstawicieli handlowych do komunikacji nowej oferty produktowej.