Angażujące treści

W świecie przeładowanym informacjami, walka o uwagę i zaangażowanie interesariuszy staje się coraz trudniejsza. Zmienia się rola tradycyjnych kanałów komunikacji, a wraz z rosnącą rolą mediów społecznościowych zaciera granica między nadawcą i odbiorcą. Jak zatem skutecznie dotrzeć do wybranych grup docelowych? Jak włączyć je w dialog z marką? Jak przebić się przez szum informacyjny?

Jesteśmy przekonani, że odpowiedzią są wartościowe treści oraz właściwy sposób ich komunikowania. Znając specyfikę i charakter mediów, zarówno tych tradycyjnych jak i społecznościowych – tworzymy materiały, które angażują odbiorców, a przez to budują ich przywiązanie do marki. Śledzimy trendy, dzięki czemu pojawiamy się w ważnych dla naszych klientów i ich odbiorców kontekstach. Rozumiemy specyfikę nowych kanałów komunikacji, przez co sprawnie dopasowujemy je do wybranych grup docelowych. Tworzymy treści, które nie tylko przyciągają, ale i zatrzymują uwagę odbiorców, skutecznie docierając do nich z kluczowymi przekazami.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i setkom zrealizowanych projektów rozumiemy specyfikę pracy dziennikarzy, reporterów i blogerów. Nasze relacje z nimi oparte na zaufaniu i wzajemnym szacunku dla wykonywanej pracy. Wszystkie działania poprzedzamy gruntowną analizą, tak, żeby odpowiednio dopasować materiał do profilu medium oraz zainteresowań jego odbiorców. Przeprowadzamy audyty medialne, opracowujemy strategie i plany komunikacji z mediami. Prowadzimy projekty wykorzystujące potencjał mediów społecznościowych, umiejętnie łącząc je z możliwościami mediów tradycyjnych. Wspieramy również w kompleksowej organizacji wydarzeń medialnych – konferencji, briefingów, warsztatów, wyjazdów studyjnych.

Wybrane rozwiązania

LHC Media Index

system monitoringu „wartości” medialnej marki

Media Content Incubator

moderowane spotkania warsztatowe służące projekcji treści komunikacyjnych

Audyt medialny

określenie dotychczasowego wizerunku oraz medialnego potencjału marki